Wpis do rejestru to pierwsza kwestia, którą nie zajmują się tak jak w poprzednich etapach wspólnicy, a już członkowie zarządu. Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. firmę, siedzibę i adres spółki, 
  2. przedmiot działalności spółki,
  3. liczbę akcji,
  4. liczbę akcji uprzywilejowanych i rodzaj uprzywilejowania,
  5. okoliczności, w których akcjonariuszom przysługują uprawnienia indywidualne, tytuły uczestnictwa w dochodach lub majątku niewynikające z akcji,
  6. wysokość kapitału akcyjnego,
  7. informację czy akcjonariusze wnoszą wkłady niepieniężne,
  8. imiona i nazwiska członków zarządu/ rady dyrektorów i sposób reprezentowania spółki,
  9. imiona i nazwiska członków rady nadzorczej,
  10. czas trwania spółki,
  11. pismo przeznaczone do ogłoszeń spółki.

Ponadto należy do takiego zgłoszenia dołączyć odpowiednie załączniki:

  • umowę spółki,
  • oświadczenie wszystkich członków zarządu o wysokości kapitału akcyjnego,
  • dowód powołania członków zarządu z wyszczególnieniem składu osobowego.
Tagged With: